lördag 29 augusti 2009

uppdatering

jag vet att den inte varit bra, har varit i polen och nu är sommaren slut. Så jag slänger in sommar frågor


-Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Ja det kan man verkligen säga.
-dog någon som stod dig nära?
nej inte det.
- vilka länder besökte du?
Har nyss varit i polen.
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
mer sol, men annars vet jag inte.
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
den 8-9 aug
- största misstaget?
jaa finns några små ist för ett stort
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, öron infektion, kuuul?
-Bästa köpet?
Skor kläder klänning, kläder med andra ord.
-vad spenderade du mest pengar på?
Kläder
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja den sista veckan innan polen var nog den bästa veckan på länge som gjorde mig ruggit glad och pepp på livet.
-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
Vet itne vad dem heter men finns några
-va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Mkt gladare
-vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Bada, tältat, och... kommer inte på nått mer
- vad önskar du att du gjort mindre?
Att vara inne så mkt
- hur tillbringade du midsommarafton?Serist minns jag inte vad jag har gjort på midsommar
- hur många förhållanden?
inga
- favoritprogram på tv?
Har typ inte set tv i sommar
- bästa boken du läste i sommar?
Våran lilla hemlig het tror ag den heter
- största musikaliska upptäckten?
ingen aning
- något du önskade och fick?
vet inte
- något du önskade dig men inte fick?
finns en hel del
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
inget minne heller
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
nej typ inte, eller anledning som gjorde min sista vecka bäst kunde ha hänt tidigare
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
Som mig själv
- vad fick dig att må bra?
Nära och kära
- vem saknade du?
håller jag för mig själv
- de bästa nya människorna du träffade?
Håller jag oxå för mig själv
- vilka nya människor har du träffat?
en hel del
- sommarens sötaste?
HEmligt
- sommarens hetaste?
Hemligt
- sommarens kärlek?
Hello kitty
- sommarens besvikelse?
en hel del
- sommarens bästa?
Sol, bad, duntäcket, äventyr, sommar romans, nära å kära och massa mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar