söndag 30 augusti 2009

livet står på hold

jsut nu händer det inte speciellt mkt i mitt liv, känns som att livet står på hold tills imorgon, å då kommer det väl det vä l att bli ett rent helvete. har nyss städat lite och ska snart göra mig klar för matfesten. och nu sitter jag med en anisktmask för att ge huden lite fukt, när jag var yngre hade jag väldigt fet hy, men nu är det tvärt om, och finns väldigt feta krämer men de får man ine bra hy av, hade en kräm jag tyckte var sådär okej, men är det nån som vet en bra kräm som fuktar men man får fin hy av?

1 kommentar:

  1. Det finns en jättebra fuktcreme på Apoteket (finns också på Åhlens) som heter Visibly clear från Neutrogena. Den är huuuur bra som helst och är oljefri så man blir återfuktad men inte fet. Den är jättebra mot småfinnar också, den läker ut dom. Kostar kring 70 kr :)

    SvaraRadera