onsdag 3 juni 2009

Tillbaka Onsdag 10/6

Pengar, p-piller, bikini är ju allt man egentligen måste ha, men åker med som alltid en heeel drös med saker, skulle säkert klara mig i minst 2 veckor, och kommer nog att investeras skor och kläder därifrån. Men jag är rätt så klar med min packning nu. Sprang förbi skolan och lämnade mina böcker, mamma och jag tog en snabbis på stan och fick en Bh av henne med prislapp som jag inte ens vågar kolla på, men den var så jävla söt, är egentligen en bröllops bh men ja vad tusan. den satt bra och va snygg. Blir middag nu sen dusch och iväg till planet, sen så kommer jag försöka att uppdatera mig via bloggen och bror och även vi tar kameran med så kanske blir några bilder men lovar inget. Så onsdag den 10/6 är jag hemma igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar