tisdag 16 juni 2009

Snabb info

Okej dålig uppdatering, jag vet. Men när jag kom hem var det mkt som hände och hade lite tid, sen försvann bara orken.

Grekland - Rhodos: HELT UNDERBART!! om jag bara hade pengar skulle jag dit med nästa flyg, det var sol fest underbar mat familjen och lärde känna de skönaste gbg'arn! Eftersom jag inte har ett sommar jobb så kommer nog inte pengarna rulla in så som jag vill, men snack vart det om att dra ner till sverige och träffa på dessa.


Skolavslutningen var väl ingen höjdare den funkade och jaa... kan ju bara bli bättre nästa år för då jävlar då tar vi studenten, länktar osm ett as. men ändå så är frågan vafan ska man göra när man gått ut?

Och jaa sist men inte minst så har det inte hänt mkt, hlgen vart lugn, väldigt lugn. Kp och jag såg film och myste, hon sov här och vi var även ute, tror det eller ej så gick vi runt hela stämnings. Igår så dödade jag dock min mobil, så de penagr jag hade till "grekland" dem ryker, för jag behäver en mobil nu, dock var danne underbar och lät mig låna en av hans, så nu är det dax att försöka hitta en mobil som jag gillar och kan tänka mig att ha, men kan lova att när jag krossade den i bil dörren så var jag inte så glad, och jag tackar gud att jag hade kvar alla mina nr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar