måndag 4 maj 2009

modell

Ja då var det måndag, skolan sög helt ärligt, har dock redovisat i fek så de är bort gjort. Och sen hemma har jag inte gjort allt för mkt har börjat på min fördjupnings uppgift i filosofi, nu ska jag bara skiva 9 sidor till, nä men känns lite halv drygt att ha en sådan uppgift men det är bara att rycka upp sig och göra den.

Efter skolan sprang jag och fixade allergi tabletter så imorgon hoppas jag på att jag ska kunna andas! och sen köpte mamma en Spray it on från Veet, får se om den funkar, även om den inte tar bort håret som jag tvivlar starkt på så får man kanske silkes lena ben som nu säger på reklamen.

Och för några dagar sen läser jag Moa Hanssons blogg, hon hade en tävling om att gå modell i en modevisning, jag tänkte att varför inte testa, kan ju inte förlora något på det. Och gissa vad, JAG VANN! kommer att få ett par skor från din sko och det är det ända jag "vunnit" på länge. vinner aldrig i saker, eller om man köper lotter, men nu så. Så denna månad blir det att va modell två gånger.
Slänger även upp en bild från skolstarten på mig och filip.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar