onsdag 6 maj 2009

Hitta lugnet?

då var det onsdag, och det regnar, och är äckel väder! Detta gillas inte med andra ord. Lixom hur ska man hitta något bra med ens dag typ när vädret är som det är?

Idag hade vi dansuppvisning på idrotten, får dock inte veta vad vi får för betyg men hoppas ändå att det gick bra. Och nästa vecka ska vi till edda, bada och ha första hjälpen, lite rädd för det måste jag säga eftersom dem som vet hur jag ser ut, de vet att jag inte ha så mkt muskler, så med andra ord kommer jag inte att få upp den där jävla dockan!

Hade även möte med elevrådet idag och hjälp vad vi har saker att göra, allt är så stressigt så det finns inte. kan inte ens komma på om jag har sagt att jag ska göra något till helgen eftersom jag inte har skrivit in det i min almunacka, så jag ska nu under denna tid som det är 1000 saker att göra skriva ner lite och försöka hitta lugnet bland all stress.

När jag kom hem så hade mamma på börjat bakning, så jag hjälpte henne. Vi bakade hallon grottor som blev suoer goda!

ska ta en dusch och bara varva ner efter denna dag nu känner jag, sen äre ju så klart Grey's ikväll som alla onsdagar. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar