måndag 14 september 2009

Modekris

Det här med mode får mig att lixom bli galen. Modet är väldigt tacksamt och har varit det nu i ca 2 år. Det handlar egentligen inte om en viss stil, utan mer hur du kan blanda å skapa nytt av alla de gamla stilarna. Och det är inte svårt att sätta ihop en dö snygg outfit, men lixom när man vaknar och ska till skolan så det man tar på sig är jeans + linne + kofta och om det är kallt slänger man på sig en fet halsduk, okej det är snyggt. men jag börjar bli less, och brukar bli det, och som alltid då tänker jag nää nu ska jag använda lite mer av de kläder jag har och lixom inte va så enformig, men jag gissar att denna gång slutar som de andra, imorgon håller jag det sen är det kört. Men kära läsare, vi får helt enkelt se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar