torsdag 30 juli 2009

stress


Jag vet, jag skrev inget igår, men jaa det var för att jag hade inte tid.

Vaknade sådär vid 10 tiden, duschade och sedan cyklade jag direkt in till stan för att jobba, jobbade till halv 6 sen cykla hem. när jag var hemma så höll alla på med maten, och sedan vart det skynda sig in i duschen för att karro var på väg till mig.
Efter jag var klar för kvällen så cyklade jag och karro till stan>runt älven>älvsbacka>getberget>stan>hem. så det blev några km som vi lyckades cykla under kvällen. Dock är det rätt skönt att cykla så länge som man inte har brottom.

Nu sitter jag här, älskar att det är varm men undrar varför det är massa massa moln ivägen, gillar inte dem. Men man ska ju inte klaga! bättre med moln än regn!

Ikväll blir det kanske gummi båt, vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar