onsdag 8 juli 2009

borta bra men hemma bäst?

vädret börjar bli bättre, och det tackar jag gud för. vet alltså inte vad jag gjort om det inte lsutat regna, gissar på självmord. Dock suger denna dag av mer skäl än bara regnet, det är 10 år sen idag. och jag vill verkligen bara att denna dag ska försvinna, hatar den, och kommer alltid att göra det, den 8 juli kommer jag aldrig att finna någon lycka i. Och den vart inte bättre när jag fick veta de tråkig och jobba nyheterna. men jag biter ihop, och detta ska jag klarar mig ur även om det känns tungt just nu. Önskar bara att jag kunde smita iväg någonstans typ gömma mig för världen. nu är det dock svårt, men en resa till utlandet skulle inte sitta fel, dock den ända stället jag bör vara på är det jag inte vill. eller vill det är det jag gör men klarar jag av det är frågan.

Igår vart det iaf disney dax och mys med KP och jag måste erkänna att jag gillar att känna mig som en 7 åring, för filmerna var king.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar