söndag 12 juli 2009

blöt katt








igår hade jag hur kul som helst!lite synd vare det om johan som var tvungen att köra fram och tillbaka hela kvällen och då menar jag hela kvällen oxå. iaf karro och jag var på bio, den funkade och vi hade mysigt. sen när den var klar så smsade isak oss och frågade om vi skulle hänga med till örviken och åka båt/gummiring. dock vart det bara båt åkning eftersom badtunna kvällen gjorde mig inte friskare. efter lite badade, lek och båt åkte vi in till stan, till sanna och petters lgh, delade upp oss två och två ett lag blev tre och sen spelade vi spelade sällskapsspel, helt underbart roligt. kvällen slutade sådär vid 2 tiden då in säng var hemskt efterlänktad. dock fastnade jag vid datorn och telefonen innan jag somnade och stältter fortfarande frågan "Lilla vännen vad tänkte du riktigt med där?"
ikväll vart det failje middag hos farmor, mysigt är det ända jag kan säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar