söndag 19 juli 2009

00.17

Är du..

Arrogant: Tycker jag inteOsäker: Skulle jag inte påstå, inte säker 24/7, men sällan osäkerTrött: Nästan alltidIntressant: Svårt att veta vad andra tycker, men tror folk kan finna mig intressant.Smart: Ibland har jag lite otur när jag tänker, men inte så ofta.Barnslig: Ja, det kan man sägaLiten: Kommer nog alltid va liten med tanke på att jag är yngst, mn rätt lång.Lätt: Ja, typ, bero vad man jämför med.Skoltrött: JaRolig: Tycker jag välPratglad: AlltidFrågvis: AlltidOrganiserad: Verkligen inte.Hälsosam: Ibland, dock sällanBlyg: Samma som med osäkerLätt uttråkad: JaVegetarian: NejBesatt: NejPålitlig: JaFilosofisk: Ibland spårar mina tankar lite ja

Har du..

För många vänner: Nej, jag har perfekt med vännerTvångstankar: Ja, kan inte gå på A-brunnarFärgat håret:Gör det då och dåBrutit några ben: JaNågra piercings: ÖronenEgen dator: JaGjort bort dig rejält: Ja. det händer då och då.Bra självförtroende: Det dugerKomplex: Det har väl alla?Kysst någon: JaTagit nakenbilder: NejSagt jag älskar dig till någon idag: JaVarit kär: JaBlivit kär i någon på nätet: Tror inte detDumpat någon: JaStulit någonting: NejGjort något olagligt: Nej

Vem..

Saknar du: några.Vill du döda: Små krypRörde dig sist: oooj svårt att säga tror det var mammaSlog du sist: BrorKramade du senast: KusinKysste du senast: det håller jag för mig självSkrev du till sist: LubbaVill du vara som: vill vara mig själv.Sårade dig sist: detta håller jag oxå för mig självVill du bli galet full med: detta håller jag oxå för mig självGjorde dig riktigt glad senast: detta håller jag oxå för mig självFick du sms från senast: GöranRingde dig senast: MartinSka du gifta dig med: Jaa det blir väl danne, vi sa väl två barn? ture och nelly?Får dig att skratta: det som är roligt, men typ vänner familj osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar