lördag 20 juni 2009

Är sommaren över nu?

Sommar lov, och midsommar var igår... japp då vänder allt, nu går vi mot mörkare tider, och tänker man på det suger det. känns som sommaren är över, men tur att det inte är det, sommaren brukar inte börja fören efter midsommar. Igår funkade hade inte nån lust på det mesta men får väl fixa upp nått bättre till nästa år och sen midsommar är bara en dag, som alla andra förutom att solen aldrig går ner typ...
Nu sitter jag i stugan, har inte så mkt att göra så ska röra mig mot farfars grav, brukar egentligen fara dit på söndagar men eftersom det är midsommar dagen far jag dit idag och lämnar en blomma. KP och mia ska tydligen till travet ikväll, vet inte om jag följer med efetrsom hästar är inte min grej dock är det mkt folk osv, men då äre ju så att suger vädret finns det inte en chans att jag far dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar