tisdag 26 maj 2009

Filosofi

Ska egentligen ha matte men eftersom vi inte gört något så blir det att jobba på filosofi arbetet, jag är snart påväg att ta tillbaka att jag en gång sa att jag gillade filosofi, det är lätt att snacka och ge argument, inga problem alls, men när man måste skriva ner allt man säger så vill jag ju skjuta mig själv, blir inte ett kort arbete. men vad tycker ni är det rätt eller fel att döda djur?
Slänger in en fråge lista....
SENASTE:
1. Dryck: Vatten tror jag.
2. Telefonsamtalet: Hemligt.
3. SMS: KP
4. Sång du lyssnade på: Damien Rice - Delicate
5. Gången du grät: Inte säker

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej, tror då inte det.
8. Varit kär: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Ja
10. Varit deprimerad: Det vet jag inte, men nära kanske.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Jo men det har jag lyckats med.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart
13. Vit
14. Och massa andra färger.

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: Ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
21. Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Svårt, inte ens koll på vilka jag har där, men tror att jag träffat de allra mesta
23. Hur många barn vill du ha: minst 1 max 3
24. Har du några husdjur: Jo, en hårboll till hund.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: tillbringade min kväll med mina närmaste vänner
27. Vilken tid vaknade du idag: vaknade 10 i 8
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon
29. Någonting som du längtar till: Nästa onsdag, och sommarlov
30. Senaste gången du träffade din pappa: Innan jag for till skolan.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: finns mkt men ändå inget.
32. Vad lyssnar du på just nu: John legend - Everybody Knows
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, men vi kallar honom Kisskotte.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Skolan och vissa personer

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Maria
37. Singel/upptagen: Singel
38. Stjärntecken: Vädur
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Brännanskolan
41. Gymnasie: Thoren Business School
42. Högskola: Inte än, men gissar på umeå
43. Hårfärg: Mörk Brunt
44. Långt eller kort: Mellan
45. Längd: 172cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag alltid bryr mig om mina vänner, finns alltid där för dem.
47. Piercings: Öronen men inte annars
48. Tattoos: Nej men det kommer
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Nej inte riktigt.
52. Piercing: Öron
53. Tatueringen: Kommer en liten på handleden
54. Bästa vän: KP och Mia
55. Sporten du spelade: Ingen.
56. Husdjur: Hund.
57. Vaccination du minns: En massa.
58. Konsert: Kan inte komma på att jag varit på någon rikigt stor.
59. Förälskelse: Ja, det håller jag för mig själv.
60. Alkohol du drack: Vet inte vad allt var i lördags, men vin och sprit typ

JUST NU:
61. Äter du: Inget
62. Dricker du: Inget
63. Är du på väg att: Skriva filosofi
64. Lyssnar du på: Mando diao - dance with somebody
65. Väntar du på: Att jag ska träffa en person.

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja
67. Vill du gifta dig: Ja
68. Karriär i åtanke: Ja

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Ögonen och Ryggen
70. Kramar eller pussar: Båda är mysiga
71. Kortare eller längre: Längre måste jag säga
72. Yngre eller äldre: Äldre måste jag säga men beror ju på hur personen är
73. Romantisk eller spontan: Båda
74. Snygg mage eller snygga armar: Helst båda, kan inte bestämma.
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Hellre känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: Inget av dem!

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: Ja
82. Haft sex på första dejten: Nej
83. Krossat någons hjärta: Jag tror de...
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jo men det gör jag väl.
90. Mirakel: Ja men typ.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Kanske.
92. Himlen: Ja
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: Om det känns bra så jaa...
95. Änglar: Jag tror det.

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej alltid slutat ena om jag träffar någon annan.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: JaaaJaaa.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Vänner och Familjen helt klart.
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar