fredag 24 april 2009

rulla, rullar, rullade

Full rulle hela dagen, vaknade och åt frukost hemma, sen hade jag planerat att göra mark. provet idag men det hann jag inte, utan for och tränade, hade AffroPowerDance riktigt kul var det faktiskt. Sen göra sig klart och iväg för att fota med Julia Lundqvist aka Juulan. Och en snabb runda på stan hann jag med oxå innan jag cyklade hem. ska Snart ta och göra mig klar för kvällen... har en känning att denna dag kommer vara KING!

Som jag sa så fotade Julia mig idag. Andra gången jag har blivit fotade av henne. Har riktigt kul på våra fotningar, hon är väldigt lätt att arbeta med, har testat att jobba med en annan, skillnaden mellan dem är stor, eftersom det är inte alltid så lätt att se om man måste he upp huvudet lite eller luta sig bak lite. Julia är otroligt duktig med att se de. Sen känner man en sådan otrolig possitiv känsla av att fotas av henne. Jag vet att hon har funderigar på att börja ta betalt för fotningar, och är ni sugna så är det bara att kontakta henne, ni hittar henne här : http://juulan.se/ på hennes blogg. Och så slänger jag upp en bild från dagens fotning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar