torsdag 23 april 2009

Kan det bli mkt bättre?

alla skriver om vädret, men det är svårt att inte göra det eftersom vi har levt i en kall, mörk liten håla nu i ett par månader, så att få se solen och ha nästan 30 grader i solen är så jävla underbart kan jag meddela alla. Skola idag dock och det är väl inte så kul i detta väder eftersom man vill inte missa en sekund i detta väder. Men idag hade jag bara 20 min med skola, men skulle gå på två föreläsningar som var 20 min var men eftersom min andra föreläsning var kl 13.00 och då skulle jag till ungdoms, det gjorde min dag väldig enkel så ist satt vi och stekte på torget. Har grillat idag, otroligt gott, men dock står grillning på menyn ända fram till söndag. Nu blir det en promenad i kvälls solen och sen en tidig kväll. För har en fullspäckad dag imorgon, det vill säga, skola, träna, fotning, middag med vänner osv osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar