söndag 29 mars 2009

Onödig information


Lovar du att vara ärlig?
Ja.

Du heter:
Maria "Mia"

Smeknamn:
blir oftast kallad Mia

Låt som du lyssnar på när du är ledsen:
har ingen speciell låt.

Beroende av:
Emil, vänner, träna, pengar.

Vem behöver du mest just nu:
Dom som står mig nära.

Vad tror folk om dig?
Att jag är bortskämd brukar jag höra ofta.

Stämmer det?
I vissa fall, ja.

Vad får du oftast komplimanger för?
Utseende av det som inte känner mig och
att jag är snäll/charmig av de som känner mig

Vad säger du för att imponera på någon?
Inte min grej.

Hur imponerar man på dig?
Jadu. ingen aning ganska svår att imponera på.

Brukar du skratta för dig själv?
Jo det händer.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Tänkte komma till dig!=)"

Var bor du?
Skellefteå

Trivs du där?
Jag och nej måste jag säga, vissa stunder stor trivs jag här men andra så är det en plåga att bo i skellefteå.

Äger du några converse?
Nej.

Sprit, cider, vin eller öl?
Måste säga Sprit & Vin.

Brukar du bli för full?
Hänt någon gång.

Vad har du för mobiloperatör?
Telia.

Är du allergisk mot något?
Nej.

Har du haft sex idag?
Ja.

Nästa mål i ditt liv?
Tävlingssäsongen.

Hur svarar du i mobilen?
Ja/Jo/Hallå.

Vem ringde du senast?
Farmor

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
"Har redan låst upp!"

Antal timmar sömn inatt?
Rätt få.

Sov du ensam?
Nej.

Brukar du komma i tid?
Oftast ja.

När mår du bra?
När jag är med Emil och andra nära o kära.

När blev du fotad senast?
Idag.

Hur känner du dig nu?
Lugn.

Vanligaste färgen på dina kläder?
Svart skulle jag tippa på.

Vad tycker du om fötter?
Tänker som inte på dem.

Vad saknar du?
Finns några personer.

Hade du en bra kväll igår?
Jo=)

Favoritdryck på morgonen?
Vatten/Kaffe/Tee

Rakar du benen?
Jo det gör jag

När brukar du oftast gå och lägga dig?
olika, beror ju när jag är trött men sön-tors ca. 20.00-23.00 fre-lör 00.00-05.00

Är du blyg?
Skulle jag inte påstå.

Sysslar du med någon idrott?
Givet.

Vill du hellre ha mail än brev?
Face to face måste ju vara bäst

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja.

Har du spytt offentligt?
Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Allt en kille han göra.

Är du nöjd med ditt liv?
Väldigt nöjd.

Är du bortskämd?
Lite ja.

Vad gör du imorgon?
Skolan,träna,plugga.

Vad är det värsta du vet?
spindlar, ormar, råttor, sniglar ,falska människor, lögner, dåligt väder

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Olika.

Vad längtar du till?
SOMMAR.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Det har jag verkligen.

Vad använder du för shampoo?
Elvital.

Vad är det finaste du fått?
Oj, svårt att säga.

En speciell dag du minns?
juli -08

Hur gammal är du?
Snart 18.

Tycker du om någon just nu?
Ja självklart.

Om fem månader?
går skola, är utomland och mår bra.

Du samlar på?
skor.

Gröna eller röda äpplen?
Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Gissar på Karro eller Maria eller Jennie.

Gillar du golf?
Hatar det

Vilken tid gick du upp idag?
10.30

Har du sovit i din egna säng inatt?
Ja

Har du strumpor på dig nu?
Ja.

Är det okej att gråta?
Klart det är?

När grät du senast?
Länge sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa, shoppa, bara leva livet

Bär du glasögon eller linser?
Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
På andra nej, men är petig själv.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
allt mellan 07.30-13.00

Har du piercing?
Navel, öron.

Vill du gifta dig?
Jo det tror jag då

Vill du ha barn?
Jo.

Solar du ofta?
händer nån gång på vintern att jag solar solarium men inte ofta och på sommarn solar jag.

Är du bra på att laga mat?
ganska

Är du flygrädd?
Nej, typ kul att fylga om man inte flyger långt.

Hur vig är du?
Inte överdriver men inte stel som en pinne iaf

Är du musikalisk?
lite

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten

Vilken är din favoritglass?
BEN&JERRYS.

Tror du på ett liv efter döden?
Jaa men typ eller jag vet inte.

Tycker du om sushi?
aldrig smakat

Vad äter du helst när du ser på film?
glass

Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja

Har du tandläkarskräck?
nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Helt klart kvälls eller ibland.

Vilken ögonfärg har du?
Blåaa

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
hänt

Biter du på naglarna?
Nej

Röker du?
Nej

Hur ofta tränar/motionerar du?
princip varje dag

Senaste låt du hörde?
Metro station - shake it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar