lördag 28 mars 2009

lördag

Idag blir det kalas, familjen plus släkten kommer hit för att fira mig i förskott, eftersom ingen kunde nästa helg... gissar på att mamma jobbar säkert då oxå. Så snart dax att hoppa in i duschen och göra sig lite fräschare, kan inte se ut som jag gör just nu iaf. Sen god mat, presenter och en härlig kväll. funkar måste jag säga sen får vi se om linus hör av sig, kanske blir burträsk bingo ikväll oxå men det blir isf senare.
Igår var vi och bowlade, karro var as tråkig som inte ville medans jag sög på att bowla och det var väldigt jämt mellan jeppe och linus, men vinnaren blev linus. Efter vi hade bowlat drog vi oss ända bort till medle för att kanske se en av världens sämsta filmer. han som gjort filmen borde nästan inte få leva.
Och jag vet jag måste fixa bloggen mia men jag har bara inte haft tid, ork eller lust det senasre dagarna men blir det inte burträsk bingo ikväll så ska jag ta tag i det :*

Det är sol ute nu har varit det de sista veckorna och jag älskar det men ge mig mer, ge mig sommaren oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar