fredag 6 mars 2009

Design

Ska jobba på en ny design snart, vi fixade denna som vi har nu bara för tillfället men snart ni, vet ej om den blir bättre eller ej men ni får väl se.

Idag har jag städat mor å far kommer hem inom de dagar som kommer och jag har även klippt farmor eftersom hon ska på dans morgon å ville vara fin i håret och ansåg att det va för långt.

och sen för överigt vill jag tillägga att mia lindstöm är den segaste på att lägga in eller man kanske säger blogga, ska skälla på henne, nån dag lär hon väl lära sig.

imorgon blir det jobb tur blir det inte öppning utan har från 12.00-15.30 så då får ni komma och köpa godis av mig.

igår vart jag oxå lite stolt på min gamle far han ringer från fankrike och väcker mig och säger att jag ska gå in på msn, och tro det eller ej gamle far sitter å skriver med mig på msn och han kan till och med göra en glad och ledsen gubbe, men sen berättar han att när de va i spanien så hade de sett en av typ europas största converse butik och mamma hade tagit kort där inne och det hade sagt åt henne att hon inte fick det sen ochnär de kommer till fankrike och ska ladda över bilderna, joo så klart försvinner dem. så jag är stolt att han kunde skriva men mig på msn men inte allt för tekninsk är han för det är inte så svårt att överföra bilderna rätt! men Det går ju framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar