tisdag 3 februari 2009

Det ni

Jag har insett att: Jag gillar min klass.
Jag lyssnar på: 1.36 med Coldplay.
Jag pratar: alltid och alltid för mkt.
Jag tycker om: Skor!!
Min bästa vän: K&M&J.
Min första kyss: Vart tok för länge sen.
Jag avskyr: Att stiga upp tidigt.
Kärleken är: ett helvete men jag älskar den ändå.
Jag gillar att: Hålla på med smink, och vara precis den jag är och att resa
Jag kommer alltid: Att vara barnslig.
Jag är hemligt förälskad i: i Harry potter och Starwars filmerna.
Sist jag grät: När jag vart ledsen.
När jag är glad: Så märker man det.
När jag vaknar på morgonen: Vill jag helst somna om!
Innan jag går och lägger mig : Pratar jag oftast med A.
Just nu tänker jag på: Mat(A)
Idag har jag : Stigit upp, åkt buss, skrivit arbete, redovisat.
Inatt ska jag: Måste säga, förmodligen sova.
Imorgon kommer jag : Att entligen Klippa mig.
Jag vill verkligen inte: Få någon dödlig sjukdom och dö förtidigt, eller bara inte dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar