måndag 9 februari 2009

I'm the Candy girl, just so you know.

Jag vet, Jag vet... dålig uppdatering, men jag skyller på stora gråa monster som stal min dator, och poff så var den tillbaka, nää men alltså fredag då friade vi Anna som fyllde 19 år, grattis i efterskott igen.
Sen lördagen blev det att stiga upp fara till Bastuträsk och tillbringade dagen fram till 3 då vi for mot Risliden där vi såg RisAmatörerna och åt mat sen så vart det dans på kvällen, riktigt kul. Sedan vart det tillbaka till bastu och sova med A.
Till frukost på söndag blev det vofflor, Mums, dock inte gjorde av A utan av A's mamma. Och sedan blev det middag hemma hos mig med familjen.
idag har vi apu eller vi har det i två veckor och jag är på Godisvågen i Skellefteå, har faktiskt ganska kul måste jag säga.
Såå jag ahr hafft det ganska fullt upp, dock så har jag även blivit fotad av julia (Juulan.se) jätte duktig och hade grymt kul under fotningen och blir snart en till dock när jag ska vara i vattnet vet inte hur det ska gå men vi får se. kan bli bra kan bli ett fjasko jaaajaaa. kommer en bild från julia nu sen ska jag ta och göra mig klar för sängen så jag kan ta och vakna upp uppvilad. PZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar