söndag 1 februari 2009

Don't have to raise my tone


Nu börjar allt bli ljusar, det är bara att titta ut, man går mot sommaren och snart så har vi sommaren här, eller hoppas på det iaf. Igår var K här och kan bara säga att det var ett jävla bra tag sen man såg henne. vi tillbringade kvällen genom att gå från stan hem till mig och sedan 2 filmer och tjej snack. Jag är egentligen en tjej som trivs bäst med killar, vet inte varför kanske för att jag alltid tyck att det killar gör är roligare, de gör saker när de är med varandra, tjejer gör aldrig nått typ oftast tjejsnack och bara umgås, och jag är nog en tjej som är mer pojkaktig innerst inne, men igår insåg jag att vad jag skulle göra utan K&M&J vet jag inte, har 3 tjejkompisar som står mig nära och utan dom vet jag inte vad, helt enkelt ibland behöver jag väl få vara lite flickig av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar